Mivel foglalkoznál ebben a pozícióban?

  • Komplex ügyviteli háttértámogatással segíted a KKV szegmensbe tartozó üzleti ügyfeleknél felmerült kérdések gyors és hatékony megválaszolását
  • Ügyfélmegkereséseket fogadsz, illetve ügyfélhívásokat kezdeményezel telefonon és írásban
  • Hatékonyan kezeled az ügyfelek problémáit, szükség esetén bevonva további társterületeket
  • Workflow és ügyfélkapcsolati adminisztrációt végzel
  • A hatékony ügyfélkiszolgálás és ügyfélismeret érdekében szorosan együttműködsz az értékesítési területtel

 

Amit kínálunk:

  • Szakértők segítségével ismerkedhetsz meg az energiaszektor háttértámogatási folyamataival
  • Egyedi tudásra tehetsz szert
  • Felelősségteljes munkakört tölthetsz be, ahol az önállóságodra szükség lesz
  • Egy olyan csapatot, ahol dinamikus, fejlődésre vágyó kollégákkal dolgozhatsz
  • Versenyképes fizetést, cafetériát és egyéb juttatásokat
  • Szabad hétvégéket, kiszámítható munkarendet
  • Nem utolsó sorban modern irodai környezetben dolgozhatsz


Nálunk a helyed, ha…

  • Rendelkezel érettségi bizonyítvánnyal és minimum 3-5 éves ügyfélkapcsolati (ügyfélszolgálat vagy értékesítés) területen szerzett szakmai tapasztalattal
  • Szeretsz és tudsz is telefonon keresztül kommunikálni
  • Felhasználói szinten ismered az SAP IS-U modulját
  • Excel, Word, Outlook, internet használatban járatos vagy
  • Fejlett a problémamegoldó képességed, logikus, elemző gondolkodás jellemez
  • Szereted a precíz, pontos munkavégzést, megbízható vagy a határidők betartásában
  • Ügyfél- és megoldásorientált gondolkodásmóddal rendelkezel

 

Előnyt jelent, ha…

  •  Iparági tapasztalattal rendelkezel

 

Munkavégzés helye:

  • Szeged, Római krt.

 

Úgy érzed Téged keresünk? Ne gondolkodj tovább, küldd el nekünk magyar nyelvű önéletrajzodat és motivációs leveledet az alábbi felületen keresztül. Várjuk jelentkezésedet!