Milyen feladatok tartoznak munkakörödbe?

  • komplex támogatói és adminisztrációs feladatok ellátása a nagyvállalati ügyfélszegmensben
  • új és meglévő ügyfelekkel kapcsolatos ajánlatok, szerződések elkészítése, teljes körű rendszer szintű kezelése
  • beérkező szerződések széles körű ellenőrzése, visszajelzések megfogalmazása az értékesítők felé
  • kereskedőváltással kapcsolatos nyomon követési feladatok elvégzése
  • ügyfélszegmensre vonatkozó kimutatások készítése, adatbázisok feltöltése, karbantartása
  • az értékesítésben használt rendszerek és folyamatok fejlesztésére, új megoldásokra vonatkozó javaslattétel

 

Amit kínálunk:

  • szakértők segítségével ismerkedhetsz meg az energiaszektorral és egyedi tudásra tehetsz szert
  • felelősségteljes munkakört tölthetsz be, ahol az önállóságodra szükség lesz
  • versenyképes fizetést, cafetériát és egyéb juttatásokat
  • egy olyan csapatot, ahol dinamikus, fejlődésre vágyó kollégákkal, modern irodai környezetben dolgozhatsz


Nálunk a helyed, ha…

  • rendelkezel minimum 2-3 éves értékesítés támogatói tapasztalattal
  • az MS Office programokat és a nagyobb adatbázisokat is magabiztosan kezeled
  • legalább társalgási szinten beszélsz angolul, és felsőfokú végzettséggel rendelkezel
  • magabiztosan kommunikálsz szóban és írásban is
  • ügyfél- és megoldásorientált gondolkodásmóddal rendelkezel
  • szereted a precíz, pontos munkavégzést, megbízható vagy a határidők betartásában

 

Előnyt jelent, ha…

  •  iparági tapasztalattal és/vagy CRM-rendszerek használatában szerzett tapasztalattal rendelkezel

 

Munkavégzés helye:

Budapest, XI. ker.

 

Úgy érzed Téged keresünk? Ne gondolkodj tovább, küldd el nekünk magyar nyelvű önéletrajzodat és motivációs leveledet a az alábbi felületen keresztül. Várjuk jelentkezésedet!