Milyen feladatok tartoznak munkakörödbe?
- komplex támogatói és adminisztrációs feladatok ellátása a nagyvállalati ügyfélszegmensben
- új és meglévő ügyfelekkel kapcsolatos ajánlatok, szerződések elkészítése, teljes körű rendszer szintű kezelése
- beérkező szerződések széles körű ellenőrzése, visszajelzések megfogalmazása az értékesítők felé
- kereskedőváltással kapcsolatos nyomon követési feladatok elvégzése
- ügyfélszegmensre vonatkozó kimutatások készítése, adatbázisok feltöltése, karbantartása
- az értékesítésben használt rendszerek és folyamatok fejlesztésére, új megoldásokra vonatkozó javaslattétel
Amit kínálunk:
- szakértők segítségével ismerkedhetsz meg az energiaszektorral és egyedi tudásra tehetsz szert
- felelősségteljes munkakört tölthetsz be, ahol az önállóságodra szükség lesz
- versenyképes fizetést, cafetériát és egyéb juttatásokat
- egy olyan csapatot, ahol dinamikus, fejlődésre vágyó kollégákkal, modern irodai környezetben dolgozhatsz
Nálunk a helyed, ha…
- rendelkezel minimum 2-3 éves értékesítés támogatói tapasztalattal
- az MS Office programokat és a nagyobb adatbázisokat is magabiztosan kezeled
- legalább társalgási szinten beszélsz angolul, és felsőfokú végzettséggel rendelkezel
- magabiztosan kommunikálsz szóban és írásban is
- ügyfél- és megoldásorientált gondolkodásmóddal rendelkezel
- szereted a precíz, pontos munkavégzést, megbízható vagy a határidők betartásában
Előnyt jelent, ha…
- iparági tapasztalattal és/vagy CRM-rendszerek használatában szerzett tapasztalattal rendelkezel
Munkavégzés helye:
Budapest, XI. ker.
Úgy érzed Téged keresünk? Ne gondolkodj tovább, küldd el nekünk magyar nyelvű önéletrajzodat és motivációs leveledet a az alábbi felületen keresztül. Várjuk jelentkezésedet!